dilluns, 25 de maig del 2020

Concurs Teatre Breu La Violeta

L'any 2019 es va organizar el 
VI CONCURS DE TEATRE BREU DE LA VIOLETA 

Em va fer molta il·lusió guanyar el segon premi
amb l'obra El Fotògraf, 
i, com indiquen les bases del certamen, 
l'obra es va representar a l'espai del bar de La Violeta de Gràcia
el 12 de desembre del 2019


Jo mateixa em vaig atorgar el paper de la protagonista. 
Em va acompanyar en la representació el bon amic Marc Pineda
L'Enric Sunyol ens va dirigir
 i la Bet Prades ens facilitar suport.

Trobareu més informació en aquest  ENLLAÇ

El Fotògraf és una obra de teatre breu de dos personatges.
Inicialment la vaig idear com a monòleg,
però després la vaig reconvertir en un diàleg.

Pretén reflectir, en clau d'humor,
la complexitat de la comunicació entre persones d'edats diferents,
i més si, a una d'elles, les noves tecnologies
"l'ha agafat amb el pas canviat".

1 comentari:

  1. Ni molt menys vaig estar a la teva alçada a nivell interpretatiu, però per impediments físics, tampoc et vas poder aixecar i marxar corrents... Ara en serio, va ser un dia molt especial!

    ResponElimina