dimarts, 16 de juny del 2020

Una història d'amor pel teatre

La meva història dins del món del teatre l'he desglossat en 6 capítols,
que trobareu en aquest mateix bloc amb el títol: "La meva història en el teatre",
en els que he anar desgranant les vivències de cinc generacions.


Jo, soc el punt d'inflexió. 

Dues generacions darrera meu -l'avi i la mare- van dedicar la seva vida a aquest noble art.

Dues generacions davant meu -fills i nets- que el temps dirà si també senten la seva crida. 
D''una manera o altre han "tastat" el seu verí
però, de moment, els hi ha passat de resquitllada.
No puc endevinar el futur, o sigui que només puc reflectir fins el present.

Tots formem part d'una mateixa història.
La que m'ha tocat "representar" no va començar amb mi
 ni acabarà quan jo marxi, doncs pertany al llegat dels que venen al darrera.

Dels 6 capítols n'he fet un únic exemplar, per si a algú, que li interessi, 
li va millor trobar-ho "més endreçat", 
com si fos aquell llibre que no tindré oportunitat d'editar.

Però com que en realitat no em pertany només a mí, 
aquest "llibre" l'he titular genèricament:
"Una història d'amor pel teatre"

Aquest relat ha estat fruit del malaurat moment que estem passant a causa de la COVID-19,
en el que, com molts de nosaltres,
especialment els que ja tenim una edat,
he fet una retrospectiva del que ha estat la meva vida,
en el meu cas dins del món del teatre
-la part personal la deixo pels que estan fent el viatge amb mi-.

65 anys d'experiències i vivències, compartides amb tanta gent,
m'han vingut de gust deixar-les reflectides.

Trobareu la història sencera en aquest  ENLLAÇ

Voldria agrair a tanta gen,
amigues, amics, companys, companyes
 i persones a les que no tinc el plaer de conèixer,
el seu seguiment d'aquesta modesta història
i tots els amables comentaris que m'han fet arribar.

Sincerament no m'ho esperava.
Ha estat un veritable honor.
Moltes gràcies!



1 comentari:

  1. Un entranyable viatge per la vida de tots els que portem el teatre a "la sang" i que l'hem estimat per sobre de moltes coses, d'aquells que ens hi hem dedicat de ben petits o procedim de "familes teatrals". Les circumstancies personals varien, però els sentiments i les vivencies evocades son compartits. Alguns moments m'he emocionat molt. Gràcies de tot cor, Teresa.
    Francesca Sánchez

    ResponElimina