divendres, 21 d’agost del 2020

Recital poètic

La Festa Major de Gràcia del 2020 es guardarà en el record com la festa que no ho va arribar a ser.

Hi havia la prioritat i la recomanació de salvaguardar la salut de tots no programant actes que poguessin convocar una massiva assistència de públic. No era moment de grans trobades, la pandèmia seguia fent estralls i calia prendre-s'ho amb molta prudència.

També perquè els seus festers i festeres tenien el cor adolorit per la pèrdua d'alguns companys i companyes, amics i amigues de molts anys.

Per això els diferents estaments, després de valorar la situació, intentant adaptar-se constantment a les noves directrius, van considerar que el més convenient seria que la minsa programació que es podia dur a terme fora majoritàriament a través del canal de Youtube de la Festa Major.

Vaig presentar la proposta de fer un recital poètic, que vaig titular: 
"Escapçall de petites històries"
El varem enregistrar, junt amb l'Enric Sunyol, al Teatre de El Centre de Gràcia

Un recital de pensaments poètics, amb un recull dels meus poemaris:
RETALLS  i  ENTRE SUPERVIVENTS
i d'altres poemes que dormen guardats en el meu ordinador.

Aquest recull el vaig desganar en diferents blocs:
Històries de cada dia,
Sentiments a flor de pell,
La meva terra,
La Festa Major -inclou un parell de poemes de l'Enric Sunyol -
Enaltir el paper de la dona



Podeu veure el recital en aquest  LINK



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada