dimecres, 23 de desembre del 2020

POESIA VISUAL-LA MEVA DARRERA EXPOSICIÓ

 A primers de desembre vaig presentar la meva darrera exposició, dins de la tècnica de Poesia Visual.


La vaig titular CALAIX DE SASTRE

doncs, com acostumo a dir, és aquell espai a on de tot s'hi pot trobar,

Hi estaven representades varies de les meves línies de treball, amb diferents variacions,

així com una sèrie de targetes de felicitació per a les Festes. 

Estic contenta del resultat, encara que el moment no es va presentar com el més adient.


En aquest bloc hi trobareu molta informació de tot el què vaig fent

i si veieu qualsevol obra que us interessi, 

de les més de 60 composicions, amb texts i imatges diferents, que tinc enllestides,

ja sabeu que sempre podeu contactar amb mi.


terverges@gmail.com

617860759

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada