dimecres, 17 de març del 2021

CONTA CONTES PER A INFANTS

Amb motiu de la celebració, el proper 20 de març del 2021; 
del Dia Mundial de les Arts Escèniques per a la Infància i la Joventut,
en el nostre programa, Temps de Música, Temps d'Espectacle, a Ràdio Gràcia;
l'Enric Sunyol, el seu Director i presentador,
ha preparat una emissió dedicada a visibilitzar les empreses i teatres
que dediquen les seves produccions als més petits i als joves.


Em va demanar si hi volia fer la meva personal aportació 
amb un conte.
Evidentment, li vaig dir que sí.

Vaig triar el que porta per títol: 
EL LLAPIS I EL CARTELL DE LA FESTA MAJOR 

Com que el vaig enregistrar pel programa, 
em va il·lusió compartir-lo també en el bloc.

El podeu escoltar en aquest  ENLLAÇ

Espero que us agradi.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada