dijous, 11 de gener del 2024

CONCURS INTERNACIONAL D'ART REIAL CERCLE ARTISTIC

 Em vaig assabentar de que el Reial Cercle Artistic de Barcelona,

juntament amb AGBAR, organitzaven el 

Concurs Internacional d'Art Ciutat de Barcelona 2023

Al concurs s'hi van presentar més de 400 obres de tot el món, de diferents disciplines: pintura, escultura, gravat, fotografia, etc. D'entre totes elles en van fer una primera tria.

Imagineu la meva alegria quan vaig rebre un mail dient que havia passat la primera pre-sel.lecció i que havia de presentar l'obra fisicament. 

No esperava passar la següent sel.lecció, però vet aquí que vaig rebre un segon mail en el que em notificaven que la meva obra havia estat sel.leccionada entre les 61 obres finalistes que serien les que estarien exposades en el Reial Cercle Artístic de Barcelona.

Sorpresa i una immensa alegria van acompanyar aquell segon mail i ni goso expresar la satisfacció que vaig sentir en veure una peça meva exposada en aquell emblematic espai.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada