dimarts, 19 de maig del 2020

Et vols casar amb mí?


Cartell de la representació


"Et vol casar amb mí?" és una obra de teatre inspirada en un fet real
i en la que espero haver aconseguit reflectir els sentiments que em va remoure.
Tractada en clau de comèdia, pretén ser un cant a la generositat i a l'amistat.

L'obra està registrada en la SGAE (Societat General d'Autors d'Espanya)
amb el pseudònim d'Adrià V. Terrés.

Si us pregunteu el perquè, us respondré sincerament: 
era la primera obra de teatre que registrava
 i el meu nom no em semblava prou atractiu;
tot i que, en el pseudònim, vaig intentar incloure-hi els mateixos elements:
Adrià, el meu segon cognom
V., de Vergés
Terrés, de Teresa

Al fer una recerca d'obres per posar en escena aquella temporada, 
els bons amics del  grup de teatre del Casal Corpus, 
els va agradar sense saber que era de la meva autoria; 
cosa que és el que més il·lusió em va fer.
L'havien triat senzillament... perquè els havia agradat!!!

No es van assabentar de que jo n'era l'autora fins que 
varen rebre la corresponent autorització de l'SGAE.

Vull agrair a tots els integrants del repartiment, directors i personal tècnic
 l'esforç i dedicació que hi varen posar en la seva realització.
Em vaig sentir molt honorada i sempre els hi estaré especialment reconeguda.

El dia de l'estrena, en el pati de butaques, 
una jove, l'Emma, contemplava per primera vegada l'obra.
Una obra que ella havia inspirat. 

Sinopsi: 

Una obra fresca, en clau de comèdia i amb una temàtica aparentment intranscendent, però que farà que, les persones del públic, es plantegin si realment comprenen a les seves parelles i fins a on serien capaç d’arribar per recolzar-les en algunes de les seves decisions, encara que no les compartissin o fossin totalment oposades a les pròpies opinions.

I tot ben embolcallat perquè el resultat sigui el de passar una estona força divertida amb els sis personatges que ens presenten aquesta història.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada