diumenge, 17 de maig del 2020

Exposició Mirades Entreteixides



El CC El Coll va presentar el passat mes de gener la meva exposició

"MIRADES ENTRETEIXIDES"

un recull d'obres de poesia visual.


Obres que són el fruit d'una diversitat creadora 
en la que he fusionat textos i imatges de la meva autoria.


Alguns dels textos pertanyen a fragments dels meus poemes, altres han sorgit de la inspiració de les imatges que he desgranat a través de la càmera.

He volgut recrear en aquestes obres sentiments que em bullen per dins; d’experiències personals, de vivències de la gent que m’envolta i d’observar el món com a simple espectadora; integrant-los a dins d'imatges escollides, d’entre moltes, per la seva singularitat.

«MIRADES ENTRETEIXIDES» vol ser la fusió entre l’interior i l’exterior.

«MIRADES ENTRETEIXIDES» voldria amorosir l’esguard de qui contempli aquestes obres i fer reflexionar amb els poemes; o potser només vol crear un espai en el que, cada persona, pugui submergir-se fins a on ella, o ell, estiguin disposats a endinsar-s’hi.

El més probable és que no desvetllin cap coneixement ocult, ni descobreixin realitats que no siguin prou conegudes; només tenen la pretensió, amb mots senzills i planers, d’acostar-se a ànimes sensibles que puguin sentir-s’hi reflectides, facilitar-els-hi uns instants de pau i reflexió.-

Trobareu més informació en aquest ENLLAÇ

Voldria expresar el meu profund agraïment a la Lídia Salas Ros,
que ha posat al servei de la realització d'questes composicions
el seu bon criteri i l'inestimable suport personal i tècnic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada