dimarts, 19 de maig del 2020

Presentació com a escriptora




Fa un temps, preparant un relat per participar en el certamen Literari Vila de Gràcia d'aquell any, vaig escriure un conte que, al anar-lo perfilant, vaig pensar que podria arribar a ser una sèrie de contes per infants i més concretament a partir d'uns 5/6 anys; una edat que permet que, els pares i mares, puguin compartir el contingut amb els seus fills i filles. 

La vaig titular "Amigues espacials"; espacials amb "a" d'espai!

Jo he llegit uns quants contes als infants de casa -2 fills i 4 nets- i haig de confessar que, en una part important, no he aconseguit identificar-m'hi. Les il·lustracions m'han acostumat a "enganxar" doncs han aplicat una estètica que he considerat molt atractiva pels petits i també pels grans; però no puc dir el mateix dels texts, que he pensat que, moltes vegades, només eren per "acompanyar" i, en el meu parer, difícils de "digerir", sense donar massa marge perquè els adults poguessin involucrar-s'hi.

Per això a l'escriu-re els contes per aquesta sèrie he tingut en compte que tractessin temes que fossin propers als pares i mares; d'aquesta manera ells i elles també podien "posar-hi cullerada" enriquint el conte al compartir les seves pròpies vivències; cosa que el convertia en un exemplar únic, canviant i molt especial.   

L'editorial Serial Ediciones va apostar per aquest projecte i en aquest vídeo, que em van proposar, dono resposta a 7 preguntes sobre mí, com a escriptora, i per parla del conte "El somni de l'Estel", el primer de la col·lecció "Amigues Espacials". 

Una sèrie en què les seves dues protagonistes compartiran moltes aventures que les portaran a descobrir peculiaritats i curiositats de la nostra cultura i de llocs emblemàtics d'aquest país. 

Trobareu més informació en aquest  ENLLAÇ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada