dilluns, 14 de setembre del 2020

Exposició Poesia Visual


Em fa molta il·lusió poder anunciar la propera inauguració de l'exposició de la meva col·lecció d’obres de Poesia Visual, que actualment consta de més de 45 obres diferents. 

Peces sortides de la fusió d’imatges, que han captat l’atenció de la meva mirada, amb texts curosament escollits, alguns dels quals són fragments dels meus poemes editats, altres poemes curts inspirats en la imatge mateixa. 

M’he plantejat molt seriosament; quan la nostra vida quotidiana segueix veient-se greument alterada per culpa de la pandèmia; si ara és el millor moment per endegar aquesta iniciativa; però donades les perspectives d’evolució de la Covid 19 no tinc la certesa de quan podria arribar el bon moment i abans de deixar-la «aparcada» fins que sigui més propici o abandonar-la definitivament, he decidit tirar-la endavant, intentant, dins les meves modestes possibilitats, posar un granet de sorra per normalitzar la difusió de la cultura i les arts visuals.

L'exposició romandrà oberta de l’1 al 15 d’octubre 
a l’espai PQNO carrer Tres Senyores núm. 3 a Gràcia,
rere la Plaça de la Virreina,
en horari de dimarts a dissabte:
de 10.30 a 13.30h i de 17 a 20h.


La inauguració es farà el dia 1 d’octubre a la tarda.

Degut a l'actual normativa sanitària d’un màxim de 10 persones en una trobada, i també per mantenir la distància de seguretat, faré la presentació en tres sessions: a les 17h, a les 18h i a les 19h. 

M’agradaria molt comptar amb els meus amics i totes aquelles persones a les que els hi pugui interessar aquest projecte; però caldria que, els que volguessin acompanyar-me, confirmessin assistència i sessió el més aviat possible. Així podrem fer una correcta previsió de l'aforament. 

Sóc conscient que pot representar una molèstia però, abans de rendir-nos, o ens adaptem a les circumstàncies o deixem els nostres projectes «parats» fins no sabem quan; però si, tossuts, volem seguir potenciant-los, haurem de fer els possibles per ajustar-nos als canvis.


Jo, inicialment, només hi seré presencialment el dia de la inauguració, durant tota la tarda, però si algú volgués anar-hi en qualsevol altre moment i li fes gràcia que jo els hi expliqués les peculiaritats de les peces, que m'ho digui i faré els possible per ser-hi. 

I si aconsegueix formar un grup, millor que millor; evidentment, amb un màxim de 8 persones; aleshores els hi organitzarem una presentació especial.

No cal que us digui que serà necessari portar mascareta.

Evidentment, si es produís algun canvi de normativa, per part del Ministeri de Sanitat, que modifiqués les nostres previsions, us ho faríem saber tan aviat com fos possible.

Vull agrair la complicitat de la Lidia Salas Ros que ha estat l'encarregada de fusionar els dos conceptes: imatge i text. Sense el seu suport incondicional, així com el seu professional criteri i sensibilitat artística, aquest projecte no hagués tirat endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada