diumenge, 4 d’octubre del 2020

Exposició Poesia Visual

El passat 1 d'octubre, a l'espai PQNO del carrer Tres Senyores, 3 a Gràcia, vaig inaugurar la meva exposició d'obres de Poesia Visual que ja havia presentat al CC.El Coll-La Bruguera el mes de gener.

Aquesta, però l'he preparat en diferent format: en llenç, sobre tela.


Estic contenta perquè la primera impressió del públic assistent ha estat molt satisfactoria i fins i tot s'han materialitzat força vendes; cosa que m'anima a preparar una nova exposició de cara al mes de desembre, amb aires més nadalencs i diferents estils; així estic treballant en altres obres de Poesia Visual, fotografies, composicions de text, imatge i elements orgànics, targetes per a felicitar les Festes, etc. etc....

També, tota la sèrie de més de 45 obres diferents de Poesia Visual en format poster de 40x30 cms. crec que podrien ser una bonica i diferent proposta per fer arribar els nostres bons desitjos a les persones estimades, doncs poden servir com a una gran tarja de felicitació ja que a més, tota la part del darrera, en blanc, facilitant-nos un magnífic espai per expresar els nostres propis sentiments. 

Potser aquestes Festes el Pare Noel i els Reis Macs hauran de deixar els seus regals a les portes de les cases; ja que aquesta pandèmia està malmaten el seu entranyable esperit; però no deixem d'intercanviar -nos encara que només sigui un petit detall.

No ens limitem als wasaps o a una vídeo conferència; fem-nos arribar alguna cosa tangible, que puguem conservar com a record i com símbol de l'estimació que ens professem.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada