dimarts, 6 d’octubre del 2020

Càpsula a BTV

BTV-GRACIA TELEVISIÓ va dedicar una cápsula 
a donar ressò a la meva exposició de Poesia Visual.

La podeu trobar en aquest ENLLAÇ


Aquesta exposició està oberta de l'1 al 14 d'octubre del 2020 a l'espai PQNO 

carrer de les Tres Senyores núm 3. L'entrada és lliure.

Em pregunten a vegades, què és per a mi la Poesia Visual, puix és una disciplina amb moltes visions.

Jo els responc que no pretenc descobrir res de nou, sinó senzillament
expressar sentiments, idees, reflexions...
 
Que ningú esperi trobar-hi respostes, 
És la meva manera  de crear una obra en la que el text
queda embolcallat per la imatge
i en la que tothom si pugui submergir
fins a on ella, o ell, estiguin disposats a endinsar-se.

Segurament cada persona hi trobarà una simbologia diferent
i alguns potser aniran més enllà que jo mateixa,
però aquí rau la màgia d'aquests tipus d'obres.

Animo a tothom a anar a veure aquesta exposició.

A més de Poesia Visual, de la que s'hi poden trobar 45 models diferents
en format llenç i una representació en tela,
també hi ha peces en les que és la imatge la protagonista.

Imatges de temàtica molt diversa:
urbanes, flors, cel, mar, ombres, etc. etc.

Aquesta sèrie d'obres, que jo he denominat MIRADES ENTRETEIXIDES,
 està a la vostra disposició en mida 40x30 cms.
tot i que es poden fer en altres mides.

També, si fos del vostre interés, 
es poden preparar en català i anglès, previ encàrrec.

Ja sabeu que em teniu a la vostra disposició.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada